top of page
Alkatrészgyártás 

Biztosan előfordult már Önnel is, hogy szüksége volt valamilyen alkatrészre, de csak nagyon drágán jutott hozzá, vagy nem is volt, és heteket, hónapokat kellett várnia a motorozással. Előfordulhatott az is, hogy a megálmodott alkatrész eredetileg nem is létezett. Az ilyen és ehhez hasonló problémákat speciális gyártási lehetőségeink igénybevételével orvosolhatja. A lehetőségeknek csak a képzelet szab határt!

Műszaki problémák megoldásában elérhetőségeinken szívesen állunk rendelkezésükre!

100_3467.JPG

Forgattyús tengely gyártás

Aprilia RS250

megnövelt lökethosszal készült egyedi tervek alapján. A löket az eredeti 50,6 mm-ről 56 mm-re nőtt, aminek köszönhetően az egész erőforrás térfogata növekedett. A teljesítmény arányosan változott kb 65 LE-ről 85...90 LE-re.

Egyedi kipufogórendszer

Honda CJ250

Speciális feladat egy kipufogó rendszer elkészítése, főleg, ha veterán járműről van szó, amelyet verseny célra kívánnak használni. Ebben az esetben a két leömlőcsövet kellett úgy kialakítani, hogy a megfelelő helyen és szögben találkozva a hangtompító tökéletesen illeszkedjen a motorhoz, teljesítmény is javuljon és kanyarban se érjen le .

DSCF7893_prb_2.jpg
DSCF2782.JPG

Egyedi égéstér betétek 

Aprilia RS125

Mivel az égési folyamat időzítése és lefolyása rendkívül fontos ezért többféle geometriával és kompresszió viszonnyal készítettük el a hengerfejeket. A megfelelő alkatrész kiválasztása után a motor teljesítménye javul, a fordulatszám növekszik, miközben a működési hőmérséklet csökkenhet. 

Lépcsős hajtórúd csap 

Gilera RC125

Régebben gyártott motorok esetén gyakorta előfordul, hogy a szükséges alkatrész már nem elérhető a szükséges csatlakozó méretekkel. Ebben az esetben a hajtórúd alsó csapja és a főtengelyben kialakított furat nem illeszkedett. Ezt egy egyedileg készített lépcsős alsó csappal oldottuk meg. Így egyszerűen lehetett a hajtórudat a  forgattyús tengellyel összeszerelni a szükséges szilárd illesztéssel.

IMG_0518.JPG
bottom of page